Odpowiedź na interpelację nr 19967

w sprawie usług z zakresu PR wykonywanych na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2016 i 2017

Odpowiadający: podsekretarz stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego Sebastian Skuza

Warszawa, 16-05-2018

Szanowny Panie Marszałku,

w odpowiedzi na interpelację nr 19967 Pani Poseł Izabeli Leszczyny w sprawie usług z zakresu PR wykonywanych na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2016 i 2017, uprzejmie informuję, że:

Ad. 1. Wydatki z obszaru marketingu i PR dotyczą realizowania przez MNiSW polityki informacyjno-promocyjnej opartej na trzech głównych filarach: Konstytucja dla Nauki, dotyczącym przygotowania nowej konstytucji dla nauki i szkolnictwa wyższego, Innowacje dla gospodarki, poświęconym partnerstwu nauki z biznesem i gospodarką oraz Nauka dla Ciebie, realizującym ideę Społecznej Odpowiedzialności Nauki.

Poniżej przedstawiam zestawienie usług MNiSW w ujęciu tabelarycznym:

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

FILMY, ANIMACJE 2016/2017

1

Produkcja filmu w formie sondy ulicznej (deregulacja)

MUMIN’S INT s.c., Warszawa

12 669,00

2

Produkcja animacji popularyzującej projekt Ustawa 2.0

Łukasz Wiśniewski KING’S PLEASURE, Kraków

19 680,00

3

Przygotowanie animacji na stronę www – kalendarium cyklu konferencji

Create WWW, Lubsza

995,00

4

Produkcja filmu promocyjnego „Naukobus w Wieliczce”

Tiburon Film Media Grzegorz Zasępa, Warszawa

2 968,00

5

Produkcja 4 spotów reklamowych promujących zmiany w reformie systemu szkolnictwa wyższego i nauki + produkcja skróconej wersji spotu j.w.

Fabryka Komunikacji Społecznej, Warszawa

123 000,00 + 2900,00

6

Produkcja 10 materiałów video oraz publikacja na portalu Facebook (fanpage Nauka. To lubię!)

Tomasz Rożek Komunikacja, Gierałtowice

20 000,00

7

Animacja logotypu na potrzeby wydarzenia Noc Muzeów w Warszawie

Nettom, s.c, Olsztyn

2 337,00

8

Przygotowanie animacji logotypu Konstytucja dla Nauki

Create WWW, Lubsza

2 091,00

Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie tworzenia filmów i animacji.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

*FILMY, ANIMACJE 2009/2015

1

Produkcja 13 spotów reklamowych promujących kształcenie na kierunkach ścisłych
(bez zakupu czasu antenowego)

ProCapital Sp. z o.o, Warszawa

5 144 209,52

2

Produkcja filmu o Marii Skłodowskiej-Curie promującego kształcenie na kierunkach ścisłych (wersja pełna oraz skrócona)
(bez zakupu czasu antenowego)

Platige Image Sp. z o.o, Warszawa

723 228,93

3

Produkcja 25 sek. animacji promującej kształcenie na kierunkach ścisłych
(bez zakupu czasu antenowego)

Fabryka Komunikacji Społecznej, Warszawa

98 400,00

4

Produkcja filmów video prezentujących sylwetki zwycięzców programu Diamentowy Grant

Onofmedia, Warszawa

12 177,00

* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

WYDARZENIA 2016/2017

1

Organizacja wydarzenia Noc Muzeów w Warszawie we współpracy z PAP

Locativo sp. z o.o., Kraków

19 680,00

2

Organizacja konferencji prasowej prezentującej strategię działań
w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego z udziałem Ministra NiSW

Komplex sp. z o.o., Warszawa

7 751,46 zł

3

Organizacja inauguracji Rady Narodowego Kongresu Nauki

Visau Multimedia sp. z o.o., Warszawa

5 448,90

4

Konferencja prasowa 100 dni rządu w Krakowie

Event Experience sp. z o.o., Warszawa

63 960,00

5

Organizacja wydarzenia pn.
„Wręczenie Nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego”

EventRoom Filip Hamerla,

Warszawa

15 205,88

6

Wynajem sali konferencyjnej na potrzeby prezentacji podsumowania wizyty w Chinach premiera Jarosława Gowina

Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa

2 460,00

7

Organizacja Pikniku z okazji Dnia Dziecka w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Grupa Whitesand Sp. z o. o.,

Warszawa

141 708,58

8

Organizacja uroczystego rozstrzygnięcia konkursu na założenia ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym

Lidex Sp. z o.o., Warszawa

12 915,00

9

Organizacja uroczystości wręczenia nagród ministra za wybitne osiągnięcia naukowe lub naukowo-techniczne

Muzeum Łazienki Królewskie, TSE LaserLight&Sound, Warszawa, Belvedere-Cafe Łazienki, Renderf Film, Warszawa, TAKTOGRAM, Warszawa

104 302,00

10

Organizacja Długiej Nocy Nauki w Berlinie we współpracy z Instytutem Polskim w Berlinie

Locativo Sp. z o.o., Kraków

123 000,00

11

Organizacja konferencji prasowej dotycząca oceny projektów założeń do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym

EventRoom Filip Hamerla, Warszawa

2 214,00

12

Organizacja kampanii społecznej „Programuj.gov.pl”

Fundacja Edukacji i Sztuki Filmowej Laterna Magica, Warszawa

20 000,00

13

Organizacja uroczystości „Doktoraty wdrożeniowe”

Politechnika Warszawska
TSE Laser Light & Sound Sp. z o.o., Warszawa

30 000,00

24 255,60

14

Organizacja Pikniku z okazji Dnia Dziecka w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

BJS Events – Karolina Niemyjska,
Warszawa

39 719,16

15

Organizacja konferencji „Po co promować nauki humanistyczne i społeczne?”

N-Formative Natanael Filipowicz, Warszawa

9 926,10

16

Organizacja spotkania ministrów ds. nauki państw Morza Bałtyckiego

Event Experience sp. z o.o., Warszawa

143 172,25

17

Organizacja uroczystości rozdania nagród "Diamentowy Grant"

SG Events, Warszawa

23 000,00

18

Organizacja konferencji „Prezentacja założeń do Ustawy 2.0”

Bongo Media Production S.A., Warszawa

141 762,42

19

Organizacja stoiska MNiSW podczas 21. Pikniku Naukowego na Stadionie Narodowym

Grupa Whitesand Sp. z o. o.
Warszawa

79 864,16

20

Organizacja debaty pn. „Perspektywy rozwoju humanistyki polskiej”

ARS Communication Sp. z o.o., Warszawa

3 271,80

21

Organizacja spotkania „ELA” (Elektroniczne Losy Absolwenta)

N-Formative Natanael Filipowicz, Warszawa

5 780,00

22

Organizacja spotkania w formule “Tweet-up”

EventRoom Filip Hamerla
Warszawa

9 919,95

23

Obsługa konferencji prasowej

Visau Multimedia sp. z o.o., Warszawa

2 349,30

24

Najem powierzchni wystawienniczej oraz obsługa stoisk podczas targów i konferencji w 2017 r. - Litwa

Lithuanian Exhibition and Congress Centre LITEXPO, Wilno

19 489,06

25

Obsługa stoiska podczas targów NAFSA 2017

Freeman
901 E SOUTH ST, ANAHEIM, CA 92805 USA

121 616,13

26

Organizacja spotkania dla przedstawicieli polskich uczelni oraz partnerskich instytucji podczas konferencji NAFSA

Luxe City Center Hotel
1020 S. FIGUEROA STREET
DOWNTOWN Los Angeles

32 239,88

27

Usługi związane z organizacją spotkania ministrów ds. nauki i szkolnictwa wyższego państw Grupy Wyszehradzkiej w dniach 30-31 maja 2017 r. w Krakowie.

EVENT EXPERIENCE Sp. z o.o., Warszawa

432 072,30

28

Wydruk, dostawa, montaż i demontaż powierzchni ekspozycyjnych wyprodukowanych na targi edukacyjne XVII Kazakhstan International Exhibition “Education and Career 2016”

LLP International Exhibitions company "Atakent-Expo"
Kazakhstan, 050057, Almaty city, Timiryazev

7 458,91

29

Obsługa stoiska podczas wydarzenia NAFSA 2016 Annual Conference & Expo

Freeman
4493 FLORENCE ST
DENVER
CO 80238 USA

123 060,92

30

Usługa techniczno-organizacyjna związana z organizacją spotkania dla przedstawicieli polskich uczelni oraz partnerskich instytucji z Chin podczas targów w Kantonie

Shangrii-La Hotel
Kanton, 1 Hui Zhan Dong Road,
Hai Zhu District,
Guangzhou, China

9 034,47

Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie organizacji wydarzeń.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

*WYDARZENIA 2009/2015

1

Organizacja 10 spotkań w szkołach ponadgimnazjalnych

Resort Marketing, Poznań

150 491,73

2

Organizacja 2 stoisk wystawienniczych MNiSW podczas 19. Pikniku Naukowego w dniu 9 maja 2015 r.

Whitesand Sp. z o. o., Warszawa

103 214,25

3

Transport, montaż, demontaż, tłumaczenie wystawy na j. chiński ekspozycji Nauka to wolność (Ambasada RP w Pekinie)

Danuta Słomczyńska, Ptasia 30, Poznań

130 380,00

4

Organizacja konferencji dot. instrumentu pn. ,,Teaming for excellence’’

PHD Polska Sp. z o.o. Warszawa

66 361,50

* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

PUBLIKACJE 2016/2017

1

Ogłoszenie o naborze na stanowisko dyrektora NCBR (Wprost, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita)

MediaOn Sp. z o.o, Warszawa

13 591,50

2

Publikacja materiałów inf. dot. promocji I Filaru Strategii na rzecz doskonałości naukowej, nowoczesnego szkolnictwa wyższego, partnerstwa z biznesem i społecznej odpowiedzialności nauki w sieci wydawnictw Grupa Polska Press

Polska Press Sp. z o.o., Warszawa

55 350,00

3

Publikacja materiałów inf. dot. promocji I Filaru Strategii na rzecz doskonałości naukowej, nowoczesnego szkolnictwa wyższego, partnerstwa z biznesem i społecznej odpowiedzialności nauki w dzienniku Rzeczpospolita

Gremi Media Sp. z o.o, Warszawa

49 199,99

4

Publikacja ogłoszenia w prasie mająca na celu rozpowszechnienie informacji o zmianach w obszarze szkolnictwa wyższego, poświęconych partnerstwu nauki z biznesem i gospodarką

Dziennik Rzeczypospolita, w dodatku Uczelnie dla biznesu i społeczności lokalnych

2 952,00

5

Promocja Projektów MNiSW (III Filar Strategii na rzecz doskonałości naukowej, nowoczesnego szkolnictwa wyższego, partnerstwa z biznesem i społecznej odpowiedzialności nauki)

Super Express, Warszawa

30 000,00

6

Publikacja materiałów inf. dot. Narodowego Kongresu Nauki i Konstytucji Dla Nauki w tygodniku Gość Niedzielny

Instytut Gość Media, Katowice

25 000,00

7

Publikacja materiałów inf. dot. Narodowego Kongresu Nauki i Konstytucji Dla Nauki w „Dziennik Polski”

Polska Press Sp. z o.o,
Warszawa

17 220,00

8

Publikacja materiałów inf. dot. Narodowego Kongresu Nauki i Konstytucji Dla Nauki w ”Do Rzeczy”

PMPG Polskie Media S.A., Warszawa

26 137,50

9

Cykl publikacji w magazynie akademickim „Koncept” (9 publikacji)

Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych, Warszawa

27 675,00

10

Przygotowanie publikacji do druku „Osiągnięcia polskiej nauki 2016”

Maryla Broda, Kobyłka

6 000,00

Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie publikacji.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

*PUBLIKACJE 2009/2015

1

Opracowanie edytorskie i publikacja w dziennikach ogólnopolskich Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita ogłoszeń, artykułów sponsorowanych oraz ich publikacja w Internecie na stronach ww. tytułów prasowych

Ecorys Polska Sp. z o.o, Media On Sp. k., Warszawa

1 010 000,00

2

Opracowanie edytorskie advertoriali oraz ich publikacja w dziennikach opiniotwórczych, tabloidowych, w prasie młodzieżowej i kobiecej

Agora, Warszawa,
Axel Ringier Springer, Warszawa
Mastermind, Warszawa

243 734,54

3

Publikacja ogłoszenia w dzienniku FAKT

Axel Springer, Warszawa

113 356,80

4

Ogłoszenie promujące portal Wybierz Studia w dodatku do Rzeczpospolitej „Nauka i Szkolnictwo wyższe”

Gremi Bussines Communication, Warszawa

10 332,00

5

Publikacje w prasie

* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

INTERNET/USŁUGI GRAFICZNE 2016/2017

1

Stworzenie strony internetowej poświęconej Narodowemu Kongresowi Nauki

CREATE WWW, Brzeg

41 205,00

2

Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej wraz z hasłem przewodnim

Hand Made Sp. z o.o, Warszawa

19 926,00

3

Przygotowanie opracowań z monitoringu Internetu

Elchupacabra Sp. z o.o., Warszawa

18 799,00

4

Stworzenie strony www Konstytucji Dla Nauki + stworzenie systemu identyfikacji wizualnej

ViewOne Sp. z o.o, Warszawa

104 550,00

5

Utworzenie animacji na potrzeby Narodowego Kongresu Nauki + moduł przeglądarki pdf. do strony nkn.gov.pl

Messon Digital Angelika Marek, Warszawa

999,00

6

Projekt prezentacji Nauka to Wolność na tablety w wersji francuskiej

PRINTOMATO Magda Piotrowska-Kloc, Warszawa

2 829,00

7

Wykonanie projektu DTP, aplikacji interaktywnej broszury „Przewodnik po deregulacji”

PRACOWNIA C&C Sp. z o.o., Warszawa

1 722,00

8

Stworzenie strony www Społeczna Odpowiedzialność Nauki

ViewOne Sp. z o.o, Warszawa

33 500,00

9

Opracowanie projektu graficznego logotypu „Uniwersytet Młodego Odkrywcy”

Millenium Studio Daniel Różański, Kraków

7 872,00

10

Projekty graficzne rollup’ów promujących strategię MNiSW dla nauki i szkolnictwa wyższego

Red Melon Studio Pospiech i Wspólnicy Sp.J., Łódź

811,80

11

Przygotowanie projektu graficznego i skład (plakatu, ulotki dwujęzycznej, zaproszenia) Nauka To Wolność

Studio Bakalie Sp. z.o.o., Warszawa

6 150,00

12

Projekty graficzne plakatu i ulotki dedykowanych wystawie Nauka to wolność, kalendarzy, zaproszeń, broszur

MYGR8 Company, Warszawa

19 160,33

13

Projekty graficzne

View One Sp. z o.o, Warszawa

2 900,00

14

Projekty graficzne biletów wizytowych

Egor A. Gruszczyńska, Warszawa

153,75

15

Wykonanie projektu graficznego broszury dedykowanej programowi Narodowy Kongres Nauki wraz z kalendarzykiem i opakowaniem

Magdalena Piotrowska-Kloc Printomato, Warszawa

2 999,99

16

Wykonanie grafik w formie rebusów

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, Warszawa

2 960,00

17

Opracowanie logotypów dla programu Narodowy Kongres Nauki oraz Dialog

Magdalena Piotrowska-Kloc Printomato, Warszawa

11 685,00

18

Projekty graficzne plakatów na konferencję Narodowego Kongresu Nauki - Rzeszów

PRINTOMATO Magda Piotrowska-Kloc, Warszawa

1 000,00

19

Stworzenie strony WWW dedykowanej kampanii społecznej pn. „Programuj!”

ViewOne Sp. z o.o, Warszawa

34 440,00

20

Obsługa kampanii reklamowych w kanałach social media MNiSW

ClickAd Interactive sp. z o.o. Warszawa

100 674,59

21

Kompleksowa obsługa graficzna MNiSW (umowa roczna)

Pracownia C&C, Warszawa

36 164,46

22

Pozycjonowanie strony www.go-poland.pl w Internecie – zakup usługi hostingowej oraz domeny dla chińskiej wersji językowej

ChinaWay Poland sp. z o.o., Wrocław

2 439,02

23

Stworzenie strony internetowej Research&Go! Poland w ramach portalu www.go-poland.pl oraz obsługa techniczna strony www.go-poland.pl

Verbum Szkolenia Dorota Rachelska, Rzeszów

39 360,00

Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie Internetu oraz usług graficznych.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

*INTERNET/USŁUGI GRAFICZNE 2009/2015

1

Utworzenie serwisu MNiSW w dwóch wersjach językowych wraz z usługą hostingu, opieką techniczną oraz prac programistycznych

M. Czapluk NET PC, Gdańsk

496 428,00

2

Stworzenie strony internetowej dotyczącej programu "Ścieżki Kopernika" (2013)

CREATE WWW, Brzeg

41 269,02

3

Świadczenie usług w zakresie realizacji plebiscytu Nauka to wolność na stronie internetowej MNiSW oraz portalu Facebook

NET PC Sp. z o.o., Gdańsk

40 590,00

4

Działania Face Ads oraz przeprowadzenie promocji kierunków ścisłych w postaci konkursu na Facebook

Social Art., Warszawa

16 408,20

5

Kampania internetowa promująca stronę Wybierz Studia na stronach WWW oraz mediach społecznościowych

Media On Sp. z o.o.

61 303,50

6

Wykonanie modułu forum dyskusyjnego na stronie internetowej MNiSW

Maciej Czapluk NET PC, Gdańska

9 840,00

* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

TV, RADIO, KINO 2016/2017

1

Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki)

TVP S.A., Warszawa

35 000,00

2

Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki)

POLSAT S.A., Warszawa

36 900,00

3

Zakup czasu antenowego w TVP (kampania Game Inn)

TVP S.A., Warszawa

185 348,33

4

Zakup czasu antenowego w TV Trwam (kampania Społeczna Odpowiedzialność Nauki)

Fundacja Lux Veritatis, Warszawa

118 080,00

5

Realizacja i emisja audycji informacyjno-promocyjnych nt. programów w ramach Społecznej Odpowiedzialności Nauki

RDN Małopolska, Tarnów

50 922,00

6

Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki)

POLSAT S.A., Warszawa

234 561,00

7

Zakup czasu antenowego Radio ZET, PR 1, RDC, RMF (kampania Konstytucja dla Nauki)

Media Group Sp. z o.o., Warszawa

152 796,75

8

Realizacja kampanii w ogólnopolskiej sieci kin

Infinity Media Sp. z o. o.,
Warszawa

76 752,00

9

Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki)

TVP S.A., Warszawa

299 954,30

Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie promocji w telewizji, radiu oraz kinach.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

*TV, RADIO, KINO 2009/2015

1

Zakup czasu antenowego TVP1/2, TVN/TVN24/Discovery, Polsat, TV4, TVN Style, TVN Turbo, pakiet AtmaxZET, PR 1, RDC, RMF (kampania promująca kierunki ścisłe)

Artur Manista-LAZUROWE, Warszawa
ProCapital Sp. z o.o

1 498 260,01

2

Produkcja i emisja cyklu audycji telewizyjnych pod nazwą „Era Wynalazków” w TVP Info

TVP S.A., Warszawa

1 136 791,90

3

Produkcja i emisja programu Wielka Matura Polaków

TVP S.A., Warszawa

800 000,00

4

Produkcja i emisja programu Polski Wynalazek

TVP S.A., Warszawa

796 000,00

5

Produkcja i emisja program Wielka Matura Polaków

TVP S.A., Warszawa

719 892,89

6

Zakup czasu antenowego w Radio ZET, Antyradio, Zet Gold (sieć)

EUROZET, Warszawa

194 834,46

7

Cykl programów Jak to działa?

TVP S.A., Warszawa

190 000,00

8

Zakup czasu w kinach

DSK Sp. z o.o., Warszawa

58 117,50

* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

INNE 2016/2017

1

Zakup kalendarzy

EDICA Sp. z o.o., Warszawa

39 409,20

2

Call center

Info-Medic, Koszalin

3 198,00

3

Zakup kalendarzy

EDICA Sp. z o.o., Warszawa

41 328,00

4

Rejestracja wideo i montaż filmu z konferencji prasowej mające na celu podsumowanie roku prac oraz przedstawienie planów działań resortu na 2017 rok.

Tiburon Film Media Grzegorz Zasępa, Warszawa

984,00

5

Wynajem słupów ogłoszeniowych, montaż naklejek chodnikowych, branding w Centrum Jordanki w Toruniu

Nina Czerwińska Agencja NOWA, Toruń

17 453,70

6

Zakup nośników reklamowych w komunikacji miejskiej w związku z organizacją konferencji pt. "Rozwój humanistyki: co i jak zmieniać w naukach społecznych i humanistycznych w Polsce?"

MZK w Toruniu Sp. z o. o., Toruń.

2 952,00

7

Wykonanie dwóch banerów wielkoformatowych na potrzeby konferencji pt. "Rozwój humanistyki: Co i jak zmieniać w naukach społecznych
i humanistycznych w Polsce?"

ED s.c., Toruń

2 553,80

8

Aranżacja sali w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach

Make Event Magdalena Gaik, Warszawa

2 800,00

9

Wsparcie w zakresie realizacji strategicznych inicjatyw i spotkań Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w obszarze prac i konsultacji projektu ustawy o szkolnictwie wyższym, rekomendacje w zakresie działań informacyjnych, wystąpień publicznych i publikacji medialnych.

Neversleeps Media&Production Sp. z o. o., Warszawa

100 000,00

10

Dostawa lad, mebli wraz z brandingiem, oklejenie szyb okiennych na potrzeby konferencji w Rzeszowie

Ludmiła Śnieżko, DB UnLilimited, Warszawa

27 060,00

11

Branding ICE Kraków w związku z Narodowym Kongresem Nauki

Locativo Sp. z o.o, Kraków

73 800,00

12

Doradztwo kreatywne (działania PR)

MXM Production House Sp. zo.o., Kraków

2 999,99

13

Wykonanie balonu wielkoformatowego na potrzeby wydarzenia Noc Muzeów w Warszawie

Grupa Tent Sp. z o.o., Ignatki

5 412,00

14

Stoisko promocyjne MNiSW (promocja Konstytucji dla Nauki)
(11 miast)

Ideatech, Warszawa

66 420,00

15

Zakup 24 lup powiększających oraz adekwatnych opakowań (prezenty dla partnerów zagranicznych)

Shop Solution, Kraków

4 163,00

16

Zaplanowanie i zrealizowanie kampanii informacyjno-edukacyjnej w sieci Internet dla projektu prowadzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej NAWA

Private Marketing Aneta Uzarska, Warszawa

143 910,00

17

Zakup szklanych przycisków do papieru z logo MNiSW (prezenty dla partnerów zagranicznych)

Glasso Paweł Szczerba, Wrocław

3 843,75

18

Dostawa lad recepcyjnych i krzeseł wraz z brandingiem w ICE Kraków w związku z Narodowym Kongresem Nauki

Ludmiła Śnieżko dB UnLimited, Warszawa

26 978,82

19

Reklama strony internetowej wraz z tekstem promującym Polskę jako atrakcyjne miejsce do studiowania w magazynie pokładowym tanich linii lotniczych

eSubstance Ltd T/A Ink
Blackburn House, London, United Kingdom

36 990,00

Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie innych działań promocyjnych.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

*INNE 2009/2015

1

Opracowanie scenariusza i wykonanie ekspozycji Nauka to wolność

Danuta Słomczyńska Pracownia Projektowo-Dekoratorska, Poznań

233 700,00

2

Udział MNiSW w targach Edukacyjnych (zakup powierzchni wystawienniczej)

Perspektywy Press Sp. z o.o., Warszawa

48 093,00

3

Współpraca z Gazetą Wyborczą w zakresie publikacji prasowych, organizacji warsztatów oraz debaty w ramach projektu PRACA

AGORA, Warszawa

56 000,00

4

Opracowanie strategii promocji w latach 2009-2010 na potrzeby kampanii promocyjnej dla młodzieży podejmującej decyzję o wyborze studiów

ProCapital Sp. z o.o; Warszawa

50 020,00

5

Udział MNiSW w Targach Edukacyjnych

Perspektywy Press Sp. z o.o, Warszawa

32 029,00

6

Zakup nagród w konkursie Fizyczne ścieżki

Microsystem Group, Warszawa

16 295,04

7

Wysyłka płyt Experimentum Simplex wraz z listem przewodnim

EMVIO Sp. z o.o.

7 995,00

* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.

Ad. 2.

Poniżej przedstawiam wykaz usług z zakresu marketingu i PR realizowanych w latach 2016 i 2017 przez Biuro Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM) – jednostkę podległą MNiSW.

Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

INTERNET / USŁUGI GRAFICZNE 2016/2017

1

Projekt graficzny i produkcja materiałów reklamowych - "Program stypendialny im. S.Banacha" oraz "Program stypendialny im. I. Łukasiewicza"

Łukasz Molenda STUDIO 79, Kraków

3 520,76

2

Przygotowanie i wydruk dyplomów dla absolwentów Programu S. Banacha (50 szt.)

MultiPrint.pl spółka cywilna Artur Baj, Michał Caban, Warszawa

157,40



Lp.

Przedmiot zlecenia

Podmiot wykonujący

Kwota brutto

INNE 2016/2017

1

Zakup materiałów promocyjnych "Program stypendialny im. S. Banacha"

PPHU BODMAN Bogusław Maniak, Tuchów

6 290,48

2

Przygotowanie propozycji zmian i uzupełnień strony www.certyfikatpolski.pl

Grabowska Anna, Warszawa (umowa zlecenie)

1 300,00

3

Przygotowania systemu promocji, analiz i ewaluacji prac przygotowujących utworzenie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, w tym określenie kryteriów selekcji rynków, przeprowadzenie wstępnej selekcji i przygotowanie rekomendacji krajów w pierwszym roku działania; opisanie spójnego modelu analiz, który będzie wykorzystywany w przyszłości, zaprojektowanie systemu programów stypendialnych NAWA, wkład w tworzeniu zlecenia dla firm kreatywnych.

Brudziński Rafał, Warszawa (umowa zlecenie)

42 000,00

4

Przygotowania systemu promocji, analiz i ewaluacji prac przygotowujących utworzenie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, w tym określenie kryteriów selekcji rynków, przeprowadzenie wstępnej selekcji i przygotowanie rekomendacji krajów w pierwszym roku działania; opisanie spójnego modelu analiz, który będzie wykorzystywany w przyszłości, zaprojektowanie systemu programów stypendialnych NAWA, wkład w tworzeniu zlecenia dla firm kreatywnych

Chylak Anna, Warszawa (umowa zlecenie)

6 000,00

5

Zakup materiałów promocyjnych na "Program stypendialny im. I. Łukasiewicza" oraz "Program stypendialny im. S. Banacha" (ulotki, teczki na dyplomy, itp.)

BIUROSERWIS MEDIAKOLP Marek Dylicki, Warszawa

3 221,60

Z wyrazami szacunku