Odpowiedź na interpelację nr 19967
w sprawie usług z zakresu PR wykonywanych na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2016 i 2017
Odpowiadający: podsekretarz stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego Sebastian Skuza
Warszawa, 16-05-2018
Szanowny Panie Marszałku,
w odpowiedzi na interpelację nr 19967 Pani Poseł Izabeli Leszczyny w sprawie usług z zakresu PR wykonywanych na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2016 i 2017, uprzejmie informuję, że:
Ad. 1. Wydatki z obszaru marketingu i PR dotyczą realizowania przez MNiSW polityki informacyjno-promocyjnej opartej na trzech głównych filarach: Konstytucja dla Nauki, dotyczącym przygotowania nowej konstytucji dla nauki i szkolnictwa wyższego, Innowacje dla gospodarki, poświęconym partnerstwu nauki z biznesem i gospodarką oraz Nauka dla Ciebie, realizującym ideę Społecznej Odpowiedzialności Nauki.
Poniżej przedstawiam zestawienie usług MNiSW w ujęciu tabelarycznym:
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
FILMY, ANIMACJE 2016/2017 |
1 |
Produkcja filmu w formie sondy ulicznej (deregulacja) |
MUMIN’S INT s.c., Warszawa |
12 669,00 |
2 |
Produkcja animacji popularyzującej projekt Ustawa 2.0 |
Łukasz Wiśniewski KING’S PLEASURE, Kraków |
19 680,00 |
3 |
Przygotowanie animacji na stronę www – kalendarium cyklu konferencji |
Create WWW, Lubsza |
995,00 |
4 |
Produkcja filmu promocyjnego „Naukobus w Wieliczce” |
Tiburon Film Media Grzegorz Zasępa, Warszawa |
2 968,00 |
5 |
Produkcja 4 spotów reklamowych promujących zmiany w reformie systemu szkolnictwa wyższego i nauki + produkcja skróconej wersji spotu j.w. |
Fabryka Komunikacji Społecznej, Warszawa |
123 000,00 + 2900,00 |
6 |
Produkcja 10 materiałów video oraz publikacja na portalu Facebook (fanpage Nauka. To lubię!) |
Tomasz Rożek Komunikacja, Gierałtowice |
20 000,00 |
7 |
Animacja logotypu na potrzeby wydarzenia Noc Muzeów w Warszawie |
Nettom, s.c, Olsztyn |
2 337,00 |
8 |
Przygotowanie animacji logotypu Konstytucja dla Nauki |
Create WWW, Lubsza |
2 091,00 |
Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie tworzenia filmów i animacji.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
*FILMY, ANIMACJE 2009/2015 |
1 |
Produkcja 13 spotów reklamowych promujących kształcenie na kierunkach ścisłych (bez zakupu czasu antenowego) |
ProCapital Sp. z o.o, Warszawa |
5 144 209,52 |
2 |
Produkcja filmu o Marii Skłodowskiej-Curie promującego kształcenie na kierunkach ścisłych (wersja pełna oraz skrócona) (bez zakupu czasu antenowego) |
Platige Image Sp. z o.o, Warszawa |
723 228,93 |
3 |
Produkcja 25 sek. animacji promującej kształcenie na kierunkach ścisłych (bez zakupu czasu antenowego) |
Fabryka Komunikacji Społecznej, Warszawa |
98 400,00 |
4 |
Produkcja filmów video prezentujących sylwetki zwycięzców programu Diamentowy Grant |
Onofmedia, Warszawa |
12 177,00 |
* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
WYDARZENIA 2016/2017 |
1 |
Organizacja wydarzenia Noc Muzeów w Warszawie we współpracy z PAP |
Locativo sp. z o.o., Kraków |
19 680,00 |
2 |
Organizacja konferencji prasowej prezentującej strategię działań w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego z udziałem Ministra NiSW |
Komplex sp. z o.o., Warszawa |
7 751,46 zł |
3 |
Organizacja inauguracji Rady Narodowego Kongresu Nauki |
Visau Multimedia sp. z o.o., Warszawa |
5 448,90 |
4 |
Konferencja prasowa 100 dni rządu w Krakowie |
Event Experience sp. z o.o., Warszawa |
63 960,00 |
5 |
Organizacja wydarzenia pn. „Wręczenie Nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego” |
EventRoom Filip Hamerla, Warszawa |
15 205,88 |
6 |
Wynajem sali konferencyjnej na potrzeby prezentacji podsumowania wizyty w Chinach premiera Jarosława Gowina |
Polska Agencja Prasowa S.A., Warszawa |
2 460,00 |
7 |
Organizacja Pikniku z okazji Dnia Dziecka w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów |
Grupa Whitesand Sp. z o. o., Warszawa |
141 708,58 |
8 |
Organizacja uroczystego rozstrzygnięcia konkursu na założenia ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym |
Lidex Sp. z o.o., Warszawa |
12 915,00 |
9 |
Organizacja uroczystości wręczenia nagród ministra za wybitne osiągnięcia naukowe lub naukowo-techniczne |
Muzeum Łazienki Królewskie, TSE LaserLight&Sound, Warszawa, Belvedere-Cafe Łazienki, Renderf Film, Warszawa, TAKTOGRAM, Warszawa |
104 302,00 |
10 |
Organizacja Długiej Nocy Nauki w Berlinie we współpracy z Instytutem Polskim w Berlinie |
Locativo Sp. z o.o., Kraków |
123 000,00 |
11 |
Organizacja konferencji prasowej dotycząca oceny projektów założeń do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym |
EventRoom Filip Hamerla, Warszawa |
2 214,00 |
12 |
Organizacja kampanii społecznej „Programuj.gov.pl” |
Fundacja Edukacji i Sztuki Filmowej Laterna Magica, Warszawa |
20 000,00 |
13 |
Organizacja uroczystości „Doktoraty wdrożeniowe” |
Politechnika Warszawska TSE Laser Light & Sound Sp. z o.o., Warszawa |
30 000,00 24 255,60 |
14 |
Organizacja Pikniku z okazji Dnia Dziecka w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów |
BJS Events – Karolina Niemyjska, Warszawa |
39 719,16 |
15 |
Organizacja konferencji „Po co promować nauki humanistyczne i społeczne?” |
N-Formative Natanael Filipowicz, Warszawa |
9 926,10 |
16 |
Organizacja spotkania ministrów ds. nauki państw Morza Bałtyckiego |
Event Experience sp. z o.o., Warszawa |
143 172,25 |
17 |
Organizacja uroczystości rozdania nagród "Diamentowy Grant" |
SG Events, Warszawa |
23 000,00 |
18 |
Organizacja konferencji „Prezentacja założeń do Ustawy 2.0” |
Bongo Media Production S.A., Warszawa |
141 762,42 |
19 |
Organizacja stoiska MNiSW podczas 21. Pikniku Naukowego na Stadionie Narodowym |
Grupa Whitesand Sp. z o. o. Warszawa |
79 864,16 |
20 |
Organizacja debaty pn. „Perspektywy rozwoju humanistyki polskiej” |
ARS Communication Sp. z o.o., Warszawa |
3 271,80 |
21 |
Organizacja spotkania „ELA” (Elektroniczne Losy Absolwenta) |
N-Formative Natanael Filipowicz, Warszawa |
5 780,00 |
22 |
Organizacja spotkania w formule “Tweet-up” |
EventRoom Filip Hamerla Warszawa |
9 919,95 |
23 |
Obsługa konferencji prasowej |
Visau Multimedia sp. z o.o., Warszawa |
2 349,30 |
24 |
Najem powierzchni wystawienniczej oraz obsługa stoisk podczas targów i konferencji w 2017 r. - Litwa |
Lithuanian Exhibition and Congress Centre LITEXPO, Wilno |
19 489,06 |
25 |
Obsługa stoiska podczas targów NAFSA 2017 |
Freeman 901 E SOUTH ST, ANAHEIM, CA 92805 USA |
121 616,13 |
26 |
Organizacja spotkania dla przedstawicieli polskich uczelni oraz partnerskich instytucji podczas konferencji NAFSA |
Luxe City Center Hotel 1020 S. FIGUEROA STREET DOWNTOWN Los Angeles |
32 239,88 |
27 |
Usługi związane z organizacją spotkania ministrów ds. nauki i szkolnictwa wyższego państw Grupy Wyszehradzkiej w dniach 30-31 maja 2017 r. w Krakowie. |
EVENT EXPERIENCE Sp. z o.o., Warszawa |
432 072,30 |
28 |
Wydruk, dostawa, montaż i demontaż powierzchni ekspozycyjnych wyprodukowanych na targi edukacyjne XVII Kazakhstan International Exhibition “Education and Career 2016” |
LLP International Exhibitions company "Atakent-Expo" Kazakhstan, 050057, Almaty city, Timiryazev |
7 458,91 |
29 |
Obsługa stoiska podczas wydarzenia NAFSA 2016 Annual Conference & Expo |
Freeman 4493 FLORENCE ST DENVER CO 80238 USA |
123 060,92 |
30 |
Usługa techniczno-organizacyjna związana z organizacją spotkania dla przedstawicieli polskich uczelni oraz partnerskich instytucji z Chin podczas targów w Kantonie |
Shangrii-La Hotel Kanton, 1 Hui Zhan Dong Road, Hai Zhu District, Guangzhou, China |
9 034,47 |
Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie organizacji wydarzeń.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
*WYDARZENIA 2009/2015 |
1 |
Organizacja 10 spotkań w szkołach ponadgimnazjalnych |
Resort Marketing, Poznań |
150 491,73 |
2 |
Organizacja 2 stoisk wystawienniczych MNiSW podczas 19. Pikniku Naukowego w dniu 9 maja 2015 r. |
Whitesand Sp. z o. o., Warszawa |
103 214,25 |
3 |
Transport, montaż, demontaż, tłumaczenie wystawy na j. chiński ekspozycji Nauka to wolność (Ambasada RP w Pekinie) |
Danuta Słomczyńska, Ptasia 30, Poznań |
130 380,00 |
4 |
Organizacja konferencji dot. instrumentu pn. ,,Teaming for excellence’’ |
PHD Polska Sp. z o.o. Warszawa |
66 361,50 |
* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
PUBLIKACJE 2016/2017 |
1 |
Ogłoszenie o naborze na stanowisko dyrektora NCBR (Wprost, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita) |
MediaOn Sp. z o.o, Warszawa |
13 591,50 |
2 |
Publikacja materiałów inf. dot. promocji I Filaru Strategii na rzecz doskonałości naukowej, nowoczesnego szkolnictwa wyższego, partnerstwa z biznesem i społecznej odpowiedzialności nauki w sieci wydawnictw Grupa Polska Press |
Polska Press Sp. z o.o., Warszawa |
55 350,00 |
3 |
Publikacja materiałów inf. dot. promocji I Filaru Strategii na rzecz doskonałości naukowej, nowoczesnego szkolnictwa wyższego, partnerstwa z biznesem i społecznej odpowiedzialności nauki w dzienniku Rzeczpospolita |
Gremi Media Sp. z o.o, Warszawa |
49 199,99 |
4 |
Publikacja ogłoszenia w prasie mająca na celu rozpowszechnienie informacji o zmianach w obszarze szkolnictwa wyższego, poświęconych partnerstwu nauki z biznesem i gospodarką |
Dziennik Rzeczypospolita, w dodatku Uczelnie dla biznesu i społeczności lokalnych |
2 952,00 |
5 |
Promocja Projektów MNiSW (III Filar Strategii na rzecz doskonałości naukowej, nowoczesnego szkolnictwa wyższego, partnerstwa z biznesem i społecznej odpowiedzialności nauki) |
Super Express, Warszawa |
30 000,00 |
6 |
Publikacja materiałów inf. dot. Narodowego Kongresu Nauki i Konstytucji Dla Nauki w tygodniku Gość Niedzielny |
Instytut Gość Media, Katowice |
25 000,00 |
7 |
Publikacja materiałów inf. dot. Narodowego Kongresu Nauki i Konstytucji Dla Nauki w „Dziennik Polski” |
Polska Press Sp. z o.o, Warszawa |
17 220,00 |
8 |
Publikacja materiałów inf. dot. Narodowego Kongresu Nauki i Konstytucji Dla Nauki w ”Do Rzeczy” |
PMPG Polskie Media S.A., Warszawa |
26 137,50 |
9 |
Cykl publikacji w magazynie akademickim „Koncept” (9 publikacji) |
Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych, Warszawa |
27 675,00 |
10 |
Przygotowanie publikacji do druku „Osiągnięcia polskiej nauki 2016” |
Maryla Broda, Kobyłka |
6 000,00 |
Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie publikacji.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
*PUBLIKACJE 2009/2015 |
1 |
Opracowanie edytorskie i publikacja w dziennikach ogólnopolskich Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita ogłoszeń, artykułów sponsorowanych oraz ich publikacja w Internecie na stronach ww. tytułów prasowych |
Ecorys Polska Sp. z o.o, Media On Sp. k., Warszawa |
1 010 000,00 |
2 |
Opracowanie edytorskie advertoriali oraz ich publikacja w dziennikach opiniotwórczych, tabloidowych, w prasie młodzieżowej i kobiecej |
Agora, Warszawa, Axel Ringier Springer, Warszawa Mastermind, Warszawa |
243 734,54 |
3 |
Publikacja ogłoszenia w dzienniku FAKT |
Axel Springer, Warszawa |
113 356,80 |
4 |
Ogłoszenie promujące portal Wybierz Studia w dodatku do Rzeczpospolitej „Nauka i Szkolnictwo wyższe” |
Gremi Bussines Communication, Warszawa |
10 332,00 |
5 |
Publikacje w prasie |
|
|
* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
INTERNET/USŁUGI GRAFICZNE 2016/2017 |
1 |
Stworzenie strony internetowej poświęconej Narodowemu Kongresowi Nauki |
CREATE WWW, Brzeg |
41 205,00 |
2 |
Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej wraz z hasłem przewodnim |
Hand Made Sp. z o.o, Warszawa |
19 926,00 |
3 |
Przygotowanie opracowań z monitoringu Internetu |
Elchupacabra Sp. z o.o., Warszawa |
18 799,00 |
4 |
Stworzenie strony www Konstytucji Dla Nauki + stworzenie systemu identyfikacji wizualnej |
ViewOne Sp. z o.o, Warszawa |
104 550,00 |
5 |
Utworzenie animacji na potrzeby Narodowego Kongresu Nauki + moduł przeglądarki pdf. do strony nkn.gov.pl |
Messon Digital Angelika Marek, Warszawa |
999,00 |
6 |
Projekt prezentacji Nauka to Wolność na tablety w wersji francuskiej |
PRINTOMATO Magda Piotrowska-Kloc, Warszawa |
2 829,00 |
7 |
Wykonanie projektu DTP, aplikacji interaktywnej broszury „Przewodnik po deregulacji” |
PRACOWNIA C&C Sp. z o.o., Warszawa |
1 722,00 |
8 |
Stworzenie strony www Społeczna Odpowiedzialność Nauki |
ViewOne Sp. z o.o, Warszawa |
33 500,00 |
9 |
Opracowanie projektu graficznego logotypu „Uniwersytet Młodego Odkrywcy” |
Millenium Studio Daniel Różański, Kraków |
7 872,00 |
10 |
Projekty graficzne rollup’ów promujących strategię MNiSW dla nauki i szkolnictwa wyższego |
Red Melon Studio Pospiech i Wspólnicy Sp.J., Łódź |
811,80 |
11 |
Przygotowanie projektu graficznego i skład (plakatu, ulotki dwujęzycznej, zaproszenia) Nauka To Wolność |
Studio Bakalie Sp. z.o.o., Warszawa |
6 150,00 |
12 |
Projekty graficzne plakatu i ulotki dedykowanych wystawie Nauka to wolność, kalendarzy, zaproszeń, broszur |
MYGR8 Company, Warszawa |
19 160,33 |
13 |
Projekty graficzne |
View One Sp. z o.o, Warszawa |
2 900,00 |
14 |
Projekty graficzne biletów wizytowych |
Egor A. Gruszczyńska, Warszawa |
153,75 |
15 |
Wykonanie projektu graficznego broszury dedykowanej programowi Narodowy Kongres Nauki wraz z kalendarzykiem i opakowaniem |
Magdalena Piotrowska-Kloc Printomato, Warszawa |
2 999,99 |
16 |
Wykonanie grafik w formie rebusów |
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, Warszawa |
2 960,00 |
17 |
Opracowanie logotypów dla programu Narodowy Kongres Nauki oraz Dialog |
Magdalena Piotrowska-Kloc Printomato, Warszawa |
11 685,00 |
18 |
Projekty graficzne plakatów na konferencję Narodowego Kongresu Nauki - Rzeszów |
PRINTOMATO Magda Piotrowska-Kloc, Warszawa |
1 000,00 |
19 |
Stworzenie strony WWW dedykowanej kampanii społecznej pn. „Programuj!” |
ViewOne Sp. z o.o, Warszawa |
34 440,00 |
20 |
Obsługa kampanii reklamowych w kanałach social media MNiSW |
ClickAd Interactive sp. z o.o. Warszawa |
100 674,59 |
21 |
Kompleksowa obsługa graficzna MNiSW (umowa roczna) |
Pracownia C&C, Warszawa |
36 164,46 |
22 |
Pozycjonowanie strony www.go-poland.pl w Internecie – zakup usługi hostingowej oraz domeny dla chińskiej wersji językowej |
ChinaWay Poland sp. z o.o., Wrocław |
2 439,02 |
23 |
Stworzenie strony internetowej Research&Go! Poland w ramach portalu www.go-poland.pl oraz obsługa techniczna strony www.go-poland.pl |
Verbum Szkolenia Dorota Rachelska, Rzeszów |
39 360,00 |
Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie Internetu oraz usług graficznych.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
*INTERNET/USŁUGI GRAFICZNE 2009/2015 |
1 |
Utworzenie serwisu MNiSW w dwóch wersjach językowych wraz z usługą hostingu, opieką techniczną oraz prac programistycznych |
M. Czapluk NET PC, Gdańsk |
496 428,00 |
2 |
Stworzenie strony internetowej dotyczącej programu "Ścieżki Kopernika" (2013) |
CREATE WWW, Brzeg |
41 269,02 |
3 |
Świadczenie usług w zakresie realizacji plebiscytu Nauka to wolność na stronie internetowej MNiSW oraz portalu Facebook |
NET PC Sp. z o.o., Gdańsk |
40 590,00 |
4 |
Działania Face Ads oraz przeprowadzenie promocji kierunków ścisłych w postaci konkursu na Facebook |
Social Art., Warszawa |
16 408,20 |
5 |
Kampania internetowa promująca stronę Wybierz Studia na stronach WWW oraz mediach społecznościowych |
Media On Sp. z o.o. |
61 303,50 |
6 |
Wykonanie modułu forum dyskusyjnego na stronie internetowej MNiSW |
Maciej Czapluk NET PC, Gdańska |
9 840,00 |
* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
TV, RADIO, KINO 2016/2017 |
1 |
Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki) |
TVP S.A., Warszawa |
35 000,00 |
2 |
Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki) |
POLSAT S.A., Warszawa |
36 900,00 |
3 |
Zakup czasu antenowego w TVP (kampania Game Inn) |
TVP S.A., Warszawa |
185 348,33 |
4 |
Zakup czasu antenowego w TV Trwam (kampania Społeczna Odpowiedzialność Nauki) |
Fundacja Lux Veritatis, Warszawa |
118 080,00 |
5 |
Realizacja i emisja audycji informacyjno-promocyjnych nt. programów w ramach Społecznej Odpowiedzialności Nauki |
RDN Małopolska, Tarnów |
50 922,00 |
6 |
Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki) |
POLSAT S.A., Warszawa |
234 561,00 |
7 |
Zakup czasu antenowego Radio ZET, PR 1, RDC, RMF (kampania Konstytucja dla Nauki) |
Media Group Sp. z o.o., Warszawa |
152 796,75 |
8 |
Realizacja kampanii w ogólnopolskiej sieci kin |
Infinity Media Sp. z o. o., Warszawa |
76 752,00 |
9 |
Realizacja programów informacyjnych oraz emisja spotów (kampania Konstytucja dla Nauki) |
TVP S.A., Warszawa |
299 954,30 |
Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie promocji w telewizji, radiu oraz kinach.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
*TV, RADIO, KINO 2009/2015 |
1 |
Zakup czasu antenowego TVP1/2, TVN/TVN24/Discovery, Polsat, TV4, TVN Style, TVN Turbo, pakiet AtmaxZET, PR 1, RDC, RMF (kampania promująca kierunki ścisłe) |
Artur Manista-LAZUROWE, Warszawa ProCapital Sp. z o.o |
1 498 260,01 |
2 |
Produkcja i emisja cyklu audycji telewizyjnych pod nazwą „Era Wynalazków” w TVP Info |
TVP S.A., Warszawa |
1 136 791,90 |
3 |
Produkcja i emisja programu Wielka Matura Polaków |
TVP S.A., Warszawa |
800 000,00 |
4 |
Produkcja i emisja programu Polski Wynalazek |
TVP S.A., Warszawa |
796 000,00 |
5 |
Produkcja i emisja program Wielka Matura Polaków |
TVP S.A., Warszawa |
719 892,89 |
6 |
Zakup czasu antenowego w Radio ZET, Antyradio, Zet Gold (sieć) |
EUROZET, Warszawa |
194 834,46 |
7 |
Cykl programów Jak to działa? |
TVP S.A., Warszawa |
190 000,00 |
8 |
Zakup czasu w kinach |
DSK Sp. z o.o., Warszawa |
58 117,50 |
* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
INNE 2016/2017 |
1 |
Zakup kalendarzy |
EDICA Sp. z o.o., Warszawa |
39 409,20 |
2 |
Call center |
Info-Medic, Koszalin |
3 198,00 |
3 |
Zakup kalendarzy |
EDICA Sp. z o.o., Warszawa |
41 328,00 |
4 |
Rejestracja wideo i montaż filmu z konferencji prasowej mające na celu podsumowanie roku prac oraz przedstawienie planów działań resortu na 2017 rok. |
Tiburon Film Media Grzegorz Zasępa, Warszawa |
984,00 |
5 |
Wynajem słupów ogłoszeniowych, montaż naklejek chodnikowych, branding w Centrum Jordanki w Toruniu |
Nina Czerwińska Agencja NOWA, Toruń |
17 453,70 |
6 |
Zakup nośników reklamowych w komunikacji miejskiej w związku z organizacją konferencji pt. "Rozwój humanistyki: co i jak zmieniać w naukach społecznych i humanistycznych w Polsce?" |
MZK w Toruniu Sp. z o. o., Toruń. |
2 952,00 |
7 |
Wykonanie dwóch banerów wielkoformatowych na potrzeby konferencji pt. "Rozwój humanistyki: Co i jak zmieniać w naukach społecznych i humanistycznych w Polsce?" |
ED s.c., Toruń |
2 553,80 |
8 |
Aranżacja sali w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach |
Make Event Magdalena Gaik, Warszawa |
2 800,00 |
9 |
Wsparcie w zakresie realizacji strategicznych inicjatyw i spotkań Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w obszarze prac i konsultacji projektu ustawy o szkolnictwie wyższym, rekomendacje w zakresie działań informacyjnych, wystąpień publicznych i publikacji medialnych. |
Neversleeps Media&Production Sp. z o. o., Warszawa |
100 000,00 |
10 |
Dostawa lad, mebli wraz z brandingiem, oklejenie szyb okiennych na potrzeby konferencji w Rzeszowie |
Ludmiła Śnieżko, DB UnLilimited, Warszawa |
27 060,00 |
11 |
Branding ICE Kraków w związku z Narodowym Kongresem Nauki |
Locativo Sp. z o.o, Kraków |
73 800,00 |
12 |
Doradztwo kreatywne (działania PR) |
MXM Production House Sp. zo.o., Kraków |
2 999,99 |
13 |
Wykonanie balonu wielkoformatowego na potrzeby wydarzenia Noc Muzeów w Warszawie |
Grupa Tent Sp. z o.o., Ignatki |
5 412,00 |
14 |
Stoisko promocyjne MNiSW (promocja Konstytucji dla Nauki) (11 miast) |
Ideatech, Warszawa |
66 420,00 |
15 |
Zakup 24 lup powiększających oraz adekwatnych opakowań (prezenty dla partnerów zagranicznych) |
Shop Solution, Kraków |
4 163,00 |
16 |
Zaplanowanie i zrealizowanie kampanii informacyjno-edukacyjnej w sieci Internet dla projektu prowadzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej NAWA |
Private Marketing Aneta Uzarska, Warszawa |
143 910,00 |
17 |
Zakup szklanych przycisków do papieru z logo MNiSW (prezenty dla partnerów zagranicznych) |
Glasso Paweł Szczerba, Wrocław |
3 843,75 |
18 |
Dostawa lad recepcyjnych i krzeseł wraz z brandingiem w ICE Kraków w związku z Narodowym Kongresem Nauki |
Ludmiła Śnieżko dB UnLimited, Warszawa |
26 978,82 |
19 |
Reklama strony internetowej wraz z tekstem promującym Polskę jako atrakcyjne miejsce do studiowania w magazynie pokładowym tanich linii lotniczych |
eSubstance Ltd T/A Ink Blackburn House, London, United Kingdom |
36 990,00 |
Jednocześnie przekazuję poniżej w układzie tabelarycznym wykaz przykładowych usług promocyjnych realizowanych przez MNiSW w poprzedzających latach (2009-2015) w zakresie innych działań promocyjnych.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
*INNE 2009/2015 |
1 |
Opracowanie scenariusza i wykonanie ekspozycji Nauka to wolność |
Danuta Słomczyńska Pracownia Projektowo-Dekoratorska, Poznań |
233 700,00 |
2 |
Udział MNiSW w targach Edukacyjnych (zakup powierzchni wystawienniczej) |
Perspektywy Press Sp. z o.o., Warszawa |
48 093,00 |
3 |
Współpraca z Gazetą Wyborczą w zakresie publikacji prasowych, organizacji warsztatów oraz debaty w ramach projektu PRACA |
AGORA, Warszawa |
56 000,00 |
4 |
Opracowanie strategii promocji w latach 2009-2010 na potrzeby kampanii promocyjnej dla młodzieży podejmującej decyzję o wyborze studiów |
ProCapital Sp. z o.o; Warszawa |
50 020,00 |
5 |
Udział MNiSW w Targach Edukacyjnych |
Perspektywy Press Sp. z o.o, Warszawa |
32 029,00 |
6 |
Zakup nagród w konkursie Fizyczne ścieżki |
Microsystem Group, Warszawa |
16 295,04 |
7 |
Wysyłka płyt Experimentum Simplex wraz z listem przewodnim |
EMVIO Sp. z o.o. |
7 995,00 |
* Powyższe zestawienie zawiera tylko kilka przykładów usług z lat ubiegłych. Ich łączna liczba jest wielokrotnie większa.
Ad. 2.
Poniżej przedstawiam wykaz usług z zakresu marketingu i PR realizowanych w latach 2016 i 2017 przez Biuro Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM) – jednostkę podległą MNiSW.
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
INTERNET / USŁUGI GRAFICZNE 2016/2017 |
1 |
Projekt graficzny i produkcja materiałów reklamowych - "Program stypendialny im. S.Banacha" oraz "Program stypendialny im. I. Łukasiewicza" |
Łukasz Molenda STUDIO 79, Kraków |
3 520,76 |
2 |
Przygotowanie i wydruk dyplomów dla absolwentów Programu S. Banacha (50 szt.) |
MultiPrint.pl spółka cywilna Artur Baj, Michał Caban, Warszawa |
157,40 |
Lp. |
Przedmiot zlecenia |
Podmiot wykonujący |
Kwota brutto |
INNE 2016/2017 |
1 |
Zakup materiałów promocyjnych "Program stypendialny im. S. Banacha" |
PPHU BODMAN Bogusław Maniak, Tuchów |
6 290,48 |
2 |
Przygotowanie propozycji zmian i uzupełnień strony www.certyfikatpolski.pl |
Grabowska Anna, Warszawa (umowa zlecenie) |
1 300,00 |
3 |
Przygotowania systemu promocji, analiz i ewaluacji prac przygotowujących utworzenie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, w tym określenie kryteriów selekcji rynków, przeprowadzenie wstępnej selekcji i przygotowanie rekomendacji krajów w pierwszym roku działania; opisanie spójnego modelu analiz, który będzie wykorzystywany w przyszłości, zaprojektowanie systemu programów stypendialnych NAWA, wkład w tworzeniu zlecenia dla firm kreatywnych. |
Brudziński Rafał, Warszawa (umowa zlecenie) |
42 000,00 |
4 |
Przygotowania systemu promocji, analiz i ewaluacji prac przygotowujących utworzenie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, w tym określenie kryteriów selekcji rynków, przeprowadzenie wstępnej selekcji i przygotowanie rekomendacji krajów w pierwszym roku działania; opisanie spójnego modelu analiz, który będzie wykorzystywany w przyszłości, zaprojektowanie systemu programów stypendialnych NAWA, wkład w tworzeniu zlecenia dla firm kreatywnych |
Chylak Anna, Warszawa (umowa zlecenie) |
6 000,00 |
5 |
Zakup materiałów promocyjnych na "Program stypendialny im. I. Łukasiewicza" oraz "Program stypendialny im. S. Banacha" (ulotki, teczki na dyplomy, itp.) |
BIUROSERWIS MEDIAKOLP Marek Dylicki, Warszawa |
3 221,60 |
Z wyrazami szacunku